петък, 5 ноември 2010 г.

Секс поза 69

Секс поза 69 разчупи рутината в леглото и възроди брака ми. Осъзнах, че съм бил неосъзнат сексуален егоист и дадох на жена ми това, което исках да получа. Секс поза 69 – орален секс за двама.
Секс поза 69
Изглежда бях забравил, че дори в секса, “за да получиш, трябва да дадеш”. Прекарах твърде много време от живота си в търсене на перфектната свирка , а тя се оказа на “един език разстояние”. Обвинявах жена ми, че не иска да ми духа, без въобще да се замисля, че откакто сме заедно, аз така и не й подарих поне един “оргазъм на лизинг”.

Аз, новобранец в секс поза 69, жена ми - консервативна и притеснителна, развръзката в спалнята не изглеждаше никак гореща. Трябваше да натрупам теоретичен опит и да го предам на нея.

Какво говорят фактите за секс поза 69?
В класическата секс поза 69 мъжът е легнал, а жената отгоре, с лице към пениса и с разтворени крака над главата му. Така се осъществява едновременна орална стимулация. Освен размяна на местата на партньорите, секс изобретателите вече са измислили и други варианти на позата: “69 настрани” (партньорите са легнали настрани, така че бедрото на единия е под главата на другия), “69 на колена” (мъжът е застанал на колена, а жената е обърната надолу с главата към пениса му и разтворени крака пред лицето му), “69 прави” (мъжът е прав и държи жената за краката, надолу с главата).

Секс поза 69Стъпка 1: Да убедя жена ми
С желанието за свирка удрях на камък, сигурно защото бях прекалено директен. Този път реших да я предразположа. Купих й от любимия шоколад с ягоди, пийнахме червено винце и се унесохме в сладки приказки и ласки. В един момент се реших и я попитах: “Искаш ли да си разменим по един език тази вечер?”

Тя замлъкна за няколко секунди, избухна в смях и каза “добре”. Реших, че не ме е разбрала и попитах директно: “Искаш ли да опитаме секс поза 69 тази вечер?” “Вече се съгласих, колко пъти ще ме питаш?”, намуси се престорено тя. След бърз душ за мен и не толкова бърз душ за нея, двамата се озовахме голи в леглото.

Стъпка 2: Да си доставим взаимно удоволствие със секс поза 69
Аз се излегнах доволно и си сложих главата на възглавницата, за да не ми се схване вратът.

Тя се настани отгоре с разтворени пред главата ми крака и моментално захапа члена ми, като си помагаше с ръце. Стъписах се от умелите й действия и се изкушавах да попитам дали го е правила преди с някой друг, но се окопитих. Една реплика в повече и рискувах да остана на сухо. Вместо това започнах да си играя с вагината й. Използвах уста, език и пръсти.

Стъпка 3: Да свършим заедно
За да изригнем в едновременен оргазъм, намалявах темпото, когато усещах, че е на път да свърши. След 15-ина минути успяхме. Връхлетяха ни мощни вълни на удоволствието, които обединихме в разтърсващ едновременен оргазъм.

Секс поза 69


Секс поза 69? Да, да.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads