понеделник, 27 септември 2010 г.

Тодор Колев: Изминаха три неусетни месеца

Продължаваме да ви запознаваме с екипа на Фламинго. Тук ще срещнете млади, енергични и креативни хора, които имат за цел да превърнат престоят ви в магазините ни в приятно изживяване, а не в скучно пазаруване. Всеки един от екипа не е просто продавач-консултант, а е ваш приятел и помощник. Нека преминем обаче към първият ни гост в новата ни рубрика:




  1. Как се казвате?
    - Тодор Колев
  2. На колко години сте?
    - От тази година съм пълнолетен
  3. Къде живеете ?
    - От скоро в Бургас, иначе съм от едно китно селце близо до Ямбол
  4. От колко време сте част от екипа на Фламинго?
    - Направих три месеца, които минаха неусетно.
  5. Няма как да не ви попитаме дали сте доволен от тази работа. Знам, че трудно бихте отговорили отрицателно, но въпроса е задължителен.
    - За толкова кратко време няма как да кажа нещо отрицателно. Знаете ли? Това ми е първа работа и само бях слушал колко е гадно да се ходи на работа. Тук обаче не е така. Харесва ми!
  6. В този ред на мисли, какво ви подтикна да станете част от големият екип на Фламинго ?
    - Дойдох при един приятел на гости и той ми предложи да си намеря работа и да остана при него да живея. Точнл тогава видяхме обявата и той ме обработи да дойда и да се запозная с условията.
  7. Какъв е екипа на Фламинго ?
    - Всеки отнас има предимста и недостатъци. За щастие не се допират, така се допълваме, което ни прави сплотени. Като добавя факта, че сме приятели правим един добър колектив.
  8. Разкажете ни как преминава един работен ден ?
    - Много, много бързо. Винаги се намира какво да правим и докато се усетим е дошло време за тръгване.
  9. Сферата в която работите е твърде спецефична за България. Как приемат приятелите ви работата, която заемате ?
    - Ами приятелите ми са на такава възраст, че им е интересно. Повечето от тях дори ми завиждат.
  10. Като всяка работа и тук се сблъсквате с най-различни клиенти. Бихте ли ги класифицирали ?
    - Може да засечеъв пълни противоположности. От съседа над вас, до изтъкнат бизнесмен. От крайно разкрепостен, до много затворен човек.
  11. Едва, ли ви е скучно на работа. Бихте ли споделили с нас интересна случка от работния ден?

- Всеки един ден тук е интересен. Случката трябва да се види, а не разкаже.

1 12. Пожелайте нещо на читателите ни !

- Сайтовете ни са пълни с информация и не срамувайте да питате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads