понеделник, 4 октомври 2010 г.

Перфектна свирка

Искам свирка! Не съм циник, но ми омръзна да каня разни „дами“ на вечеря, когато просто искам свирка. Предпочитам нещата да са ясни от самото начало, за да няма недоразумения. Обичам да ми духат и не ме е срам да си го призная.
Тя се промъкна хищнически в спалнята, спусна нокти по гърдите ми, сграбчи члена ми и се облиза. Изтръпнах. Започна да „обработва материала” с плахи и уж неволни докосвания с устни и пръсти, търсейки одобрението в погледа ми. След като се увери, че съм готов за излитане, разтегна колана ми. Силно начало.


9571_0.jpg

Мацката застана на колене между краката ми, пое твърдия ми пенис в устата си и започна да прави въртеливи движения с глава – по посока на часовниковата стрелка и обратно. Продължи със „сладоледено чудо” – постави мокрия си език в долната част на тестисите ми, подхвана ги с ръце и облиза члена ми до върха.

Стимулацията по този начин направо ме побъркваше. Последва „стандартно вакуумиране” – с обилно навлажнени устни нежно го засмука, а той постепенно влизаше в устата й. За финал ми беше подготвила „осмица” – с устни около ствола на пениса ми, много бавно достигна до основата му и се задвижи нагоре-надолу (до главата му и обратно), като междувременно описваше цифрата 8 с главата си. Изригнах. Тя елегантно се отдръпна, но продължи да стимулира члена ми с ръка, докато аз свършвах върху тялото й.

9571_1.jpgИ се събудих. Тази невероятна комбинирана свирка се оказа мокър сън. Взех бърз душ и си легнах отново. До мен лежеше жена ми. Женени сме от две години, заедно сме от пет, обичаме се, но тя упорито отказва да ми прави свирки. Било „проститутска работа“, а тя „възпитана дама“. Дразнех се, но не предприемах нищо. Но този сън не ме оставяше на мира. Исках свирка и то веднага!

Не ми пукаше дали се брои за изневяра или не. Нуждаех се от свирка, но не исках да си плащам за нея. Нито да е направена от пияно маце в дискотеката. Исках да се случи неочаквано и свирката да е продиктувана от силния интерес на някоя жена към мен и към члена ми. Много ли исках?

След няколко месеца свалки с разни мадами, вечери на свещи и всички екстри, като се стигнеше до така желаната от мен свирка, те започваха да разиграват сценки тип „не сме такива“. Значи ядене и пиене – може, свирка – не може? Почти се бях примирил.

Докато я срещнах...в едно кафе. Жената, която изпълни мечтата ми за перфектна свирка. Ядеше банан по особено еротичен начин. Откога в кафетата сервират банани? Сякаш нещата сами се нареждаха в полза на моята еротична фантазия.


Движенията, които прилагаше с устни и език върху банана, ме побъркваха. А когато отхапваше, изтръпвах от ужас. След няколко разменени погледа се оказахме в ергенската ми квартира. Добре, че не я продадах, а я ползваме с жена ми за склад на неизползваеми, но любими вещи.

Силно привлечен от нейната сексуалност, се заех да я предразположа. Помогнах й да се съблече, като я атакувах с нежни комплименти и леки цинизми.

9571_2.jpgСпуснах се надолу, нежно я разтворих и открих „мъничката перла”. Заиграхме се – лижех, целувах и рисувах с език по клитора й. Когато усетих, че ще стигне до оргазъм, оформих устните си в буквата "о" и го поех в устата си. Започнах да го смуча леко, а после и по-силно.


Тя се повдигаше и извиваше тялото си, а аз следвах движенията й. В същото време бавно плъзнах два от пръстите си в нея. Вкарвах ги и ги връщах назад в ритмично темпо, увеличавайки скоростта.

Тя се гърчеше от удоволствие, погледът й беше влажен, а зърната твърди.

Почувствах, че ме желае безумно. Проникнах в нея и продължих интензивно, докато тя ми се отблагодари с най-мощния си оргазъм. След като свърши не я оставих. Галех и целувах „идеалната непозната“, докато възбудата й утихна.
Поне така си мислех. Тя се надигна и ми организира цялостна „баня с език”. Подейства ми стимулиращо и отново бях в ерекция. Тя захапа члена ми с устни, колкото можеше. Отвори уста и започна да поема въздух през нея, като същевременно я движеше назад към главата на пениса ми. Щом достигна до края, вдишването свърши. После без да затваря уста започна да издишва, движейки се обратно към основата на члена. След като повтори няколко пъти техниката на охлаждане и затопляне, изригнах отново.
Почувствах невероятно облекчение. Дългото чакане си струваше – заслужих своята перфектна свирка.








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads