вторник, 21 септември 2010 г.

Мишел: Мога да бъда такава, каквато пожелая

Изпепеляващи очи, секси задник, страхотни крака, усмивка сравнима с диаманти - това е Мишел. Красавицата от Ямбол ще направи своята първа поява само за читателите на Фламинго.

- Какво, ви подтикна да се снимате за корицата на най-новото списание Фламинго?

- Харесва ми да се снимам, а да бъда на корица на списание е нещо ново и интересно за мен.

- Какво може да ви даде това ново начинание?

- Възможност за развитие, предложение за работа или най-малкото интересно преживяване.

- Да сменим руслото на темата и да преминем към няколко по-неудобни въпроса. Какво е за теб секса?

- Удоволствие което не може да се опише с думи!

- Водеща или водена фигура сте в секса?

- За мен важното е и двамата да поемат инициатива!

- Какво мислите за секса за една вечер?

- Спасение за едни и загуба за други...

- А, за моногамните връзки ?

- Предпочитам една перфектна моногамна връзка, отколкото да се събуждам до различни мъже и да съм сама.

- Изглеждате като жена която може да разкъса един мъж в леглото. Каква сте всъщност?

- Интересен въпрос. Мога да бъда всякаква стига да пожелая!

- Падате ли си по тройки или групови изпълнения?

- Категорично НЕ !!!

- Бихте ли, ни разказали за най-дивата вечер в живота ви?

- - - - Няма такова нещо като най! Когато пожелая, за мен всяка вечер може да е дива.

- Мъжката част от читателите ни със сигурност ще искат да знаят дали си свободна?

- - - - Свободна съм само в правото си на избор.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads